Mijn eerste weekjes op Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lara - WaarBenJij.nu Mijn eerste weekjes op Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Lara - WaarBenJij.nu

Mijn eerste weekjes op Bonaire

Door: Lara

Blijf op de hoogte en volg Lara

15 April 2017 | Bonaire, Kralendijk

Bon Tardi!

Aangezien ik nu pauze heb van mijn hervatte duikcursus kan ik even snel een verhaaltje typen (jep ik zit hier zielig in mijn eentje pauze te vieren 2 uur lang). Mijn eerste week was een toeristische vakantievierderij met hier en daar wat regelwerk en een duikcursus. Na 1 nacht slapen eerst mn (duik)buddy/hulp in de huishouding :-p Laura opgehaald van het vliegveld. Eerste dagen een auto gehuurd en het eiland over gereden, onze snorkel uitgeprobeerd en dat soort vakantie-achtige taferelen. Woensdags t/m zaterdag Padi open water cursus gehad. 2 ochtenden theorieles en dan 's middags in t water. Kwam mooi uit want dan kon ik ontsnotteren in de ochtend en ging t prima 's middags. Vrijdags gingen we meteen duiken en dat ging voor mij niet goed met mijn verkoudheid. Daarom nu as we speak de cursus aan het afmaken. Kon helaas daarom niet met Laura duiken maar dat hield haar niet tegen om te duiken gelukkig, ondanks dat ik haar ook had besmet heeft ze toch nog kunnen duiken aan het einde van haar vakantie.

En toen kwam mijn eerste werkweek! Gelukkig heb ik hele aardige relaxte collega's. Ik viel met mijn neus in de boter(creme) aangezien er een accreditatie-audit was voor ISO nummer weet ik veel. Al dat werk wat verzet moest worden om een professioneel lab te zijn heb ik volledig niks mee te maken gehad maar mocht wel mooi taart eten om te vieren dat we het redelijk goed doorstaan hadden. Heb 4 maanden de tijd om mee te helpen om de verbeterpunten te maken. Het was dus een beetje rommelig om ingewerkt te worden maar tot nu toe kan ik wel aardig veel bijspringen om de achterstand vanwege zieke medewerker (de enigste microbiologie-analist..oeps) bij te halen. Best veel kennis die ik weer terug moet vinden in mijn geheugen van 11 iaar geleden. Veel wordt in Curacao gedaan dus eigenlijk is het veel administratie die ik doe. Goede nieuws is dst ik ook op werkbezoek mag naar Curacao. Heel naar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lara

Een jaar werken en wonen op Bonaire

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 7207

Voorgaande reizen:

23 Maart 2017 - 31 Maart 2018

Werken op Bonaire 2017

Landen bezocht: